LOPPU SYKSYN TOIMINTAA

 Hyvä Jäsen TIEDOTE 3/2022 

Yhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään Ystävän Kammarilla (Hämeentie 5, Forssa). 

ESITYSLISTA 

Aika 17.11.2022 13.00 –  

Paikka Ystävän Kammari  Läsnä  

1 KOKOUKSEN AVAUS  2 KOKOUKSEN LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS  3 KOKOUKSEN TOIMIHENKILÖT  4 KOKOUKSEN TYÖJÄRJESTYS  5 YHDISTYKSEN JÄSENMAKSU  6 PUHEENJOHTAJAN JA HALLITUKSEN JÄSENTEN PALKKIOT  7 TOIMINTASUUNNITELMA JA TALOUSARVIO 2023  8 VÄLITILINPÄÄTÖS 2022  9 HALLITUKSEN PUHEENJOHTAJA, SIHTEERI SEKÄ 4 VARSINAISTA JA 2 VARAJÄSENTA  10 TOIMINNANTARKASTAJA SEKÄ HÄNELLE VARAMIES  11 MUUT ASIAT  KOKOUKSEN PÄÄTÖS 

Tervetuloa! 


Vietämme pikkujoulua Ystävän Kammarilla 15.12. klo 13.00 alkaen vanhan kaavan mukaan eli nautimme jouluista purtavaa, sana on vapaa eli jäsenten omaa ohjelmaa. Joulupukkikin voi tulla, joten otappa pikku paketti mukaan ja tietty se jouluinen mieli. 




 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

SYKSYN TOIMINTAA

KEVÄÄN KERHOTOIMINTAA 2024

JUHANNUSTA